سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس غفلت کرد، نادان ماند . [امام علی علیه السلام]
سرچشمه

بسم الله الرّحمن الرّحیم

قیامت همین نزدیکی ها است ، حیف بود در ایا می که متعلق به امام رضا ( ع ) است اینچنین نامهربانانه خداحافظی کنم ، کاش از اول صرافت می شدم و با کمی تعمق جدا از همه قیلها و مقالها وبلاگ ساده ایی می ساختم و می نوشتم اما خودم و فقط خودم ، اگر دوستانی قصد مشارکت داشتند می توانستند در آن وبلاگ بنویسند و نه در وبلاگی که حتی خودم نیز نمی توانم به اندازه نوک سوزنی تعلق خاطر برایش احساس کنم ،‌سعی کردم حق رفاقت و سلام و علیک آن طور که مرضی خدا است انجام شود ا ما ظاهرا فقط سعی کردم بدون هیچ بهره و نتیجه ا یی ، لذا بدون باز کردن گفتگو در این زمینه و گلایه فقط از خودم ، موجدانه از همه دوستان طلب حلالیت خواسته به خصوص صاحب وبلاگ و امروز آن را با همه خوبیها و بدیهایش به صاحب اصلی آن وا  می گذارم و خدا حافظی می کنم ، ا نشالله در سایه امام زمان (عج ) سالم و سلامت زندگی کنید و موفقیت همیشه همراه شما باشد .

آنچه نوشتیم و گفتیم همگی خواندیم و شنیدیم و آنچه ننوشتیم و نگفتیم همه از عیب ما و کم سوادی ما بود .

دوستان در همه حال قرآن را فراموش نکنید و در جریان زندگی خویش جاری سازید زیرا گفتند به پیامبر(ص) که می خواهیم از خاصان درگاه خدا باشیم فرمودند : شب و روز قرآن بخوانید .

خدانگهدارتان

رحیم

 



مرزلن ::: دوشنبه 87/8/20::: ساعت 11:30 صبح


لیست کل یادداشت های این وبلاگ